Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam a využití PR pro vybranou společnost
SKOPEC, Dominik
Předmětem bakalářské práce "Význam a využití PR pro vybranou společnost" je analýza významu public relations a jejich využití ve společnosti ABC Strojírenství. V této práci budou vysvětleny pojmy související s public relations. Tato práce také popisuje historický vývoj public relations, marketingovou komunikaci a komunikační kanály, které jsou v ní používané. Praktická část podává informace o společnosti ABC Strojírenství a její historii. V závěrečné části bude zhodnoceno fungování PR v organizaci ABC Strojírenství. Nakonec budou navrženy některé návrhy na zlepšení tohoto nástroje marketingu.
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Kalivodová, Martina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce pojednává o public relations společnosti České dráhy, a.s., které souvisejí s budováním, a především udržováním dobrých vztahů mezi firmou a veřejností. Cílem bakalářské práce je analýza činností public relations společnosti České dráhy a.s., jejich následné zhodnocení na základě dotazníkového šetření mezi veřejností využívající služeb železničních dopravců. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části je zaměřena obecně na public relations, na její cíle a nástroje. Další kapitola se zabývá analýzou nástrojů již v prostředí společnosti České dráhy, a.s. Praktická část bakalářské práce je věnována zhodnocení výsledků získaných za pomoci dotazníkového šetření. Na základě všech získaných informací jsou definovány návrhy na zlepšení.
PR aktivity ekonomických fakult vysokých škol vůči výchovným poradcům středních škol
Mráka, Michal
Mráka, M. PR aktivity ekonomických fakult vysokých škol vůči výchovným poradcům středních škol. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato práce je orientován na zkoumání komunikace vysokých škol vůči středoškolským výchovným poradcům. Práce obsahuje výsledky analýzy současného stavu komunikace a dále výsledky kvantitativního průzkumu, provedeném mezi výchovnými poradci. Cílem bylo nalézt významné souvislosti. Na jejich základě byla vytvořena obecně platná doporučení pro vysoké školy.
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Novotná, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chalupský, Martin (oponent)
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit společnosti RWE a jejich úspěšnosti na základě průzkumů veřejného mínění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.